Open top menu
četvrtak, 17. srpnja 2014.


Sastojci:
3 komada pilećih prsa
30 dag očišćenih šampinjona
1 luk
1 ljuta papričica  
mješavina začina(peršin, majčina dušica, origano,metvica)
sol
6-8 palačinki (kako inače pravite)

za paniranje
 brašno
4jaja
krušne mrvice
i ulje za prženje



Priprema
1.
Palačinke pripremiti i popržiti prema uobičajenom receptu.
2.
Na malo ulja propržiti luk i ljutu papričicu,a može se dodati i bijeli luk,dodati svježe nasjeckane gljive,promješati posoliti pa dodati začine.
Dinstati uz dodavanje vode po potrebi.
Pred kraj dodati kuhanu piletinu.( ja sam piletinu kuhala dan prije za juhu a pošto je ostala velika količina ovo mi je bila prigoda da je iskoristim)
3.
Na palačinke rasporediti po 2-3 žlice ove smjese u jednom redu , pa palačinke motati kao sarmu, znači prvo uviti krajeve prema unutra pa onda zarolati palačinke.
4.
Panirati ih na uobičajeni način, prvo brašno, jaja, pa u mrvice, a ja sam postupak ponovila još jedanput.
5.
Pržiti u vrućem ulju dok ne dobiju finu boju,
vaditi na paprinate ubruse da upiju višak masnoće.

Posluživanje
Može se poslužiti kao toplo predjelo, a meni je sasvim fino i kao glavno jelo uz neku sezonsku salaticu



Izvor: www.coolinarika.com
Floating Vertical Bar With Share Buttons widget by techiterian