Open top menu
utorak, 2. rujna 2014.

po ko zna koji put recept. Ja ga prvi but pravim jer sam se bojala od neuspjeha zbog kore od bjelanjaka… pomogli mi savjeti i komentari iz recepta “japanski vjetar”. Recept postoji u gospodarskom listu ali ja ga imam i od prije…

         

Sastojci

    Kora od bjelanjaka
     9 bjelanjaka (ja stavila 10)
     300g šećera
     1 žlica jabučnog octa (ja stavila voćni ocat)
    Krema
     9 žumanjaka
     4 žlice šećera
     4 žlice oštrog brašna
     2,5 dl mlijeka
     3 vanilin šećera (imam domaći pa stavila 3 velike žlice)
     250 g margarina (stavila 200g)
     4 dl slatkog tučenog vrhnja
    voće prema želji; ovo sam ja stavla
     3 kiwia
     2 banane
     500 g jagoda



Priprema


    1.
    Istuči čvrst snijeg d bjelanjaka. polagano dodavati šečer.
    2.
    strpljivo i polako mutiti, na kraju dodati 1 žlicu octa. mutiti.
    3.
    Peći u limu na papiru za pečenje je najbolje, oko 1 sat na 150C
    4.
    napomena; može i na obrnutom limu jer je masa dosta čvrsta
    5.
    za kremu
    6.
    žumanjke pjenasto umutiti sa šećerom, dodati brašno mlijeko i kuhati na laganoj vatri dok se ne zgusne.
    7.
    u ohlađenu kremu dodati izrađeni margarin.
    8
    tijesto se izreže na 3 dijela.
    9.
    namaže se slojem kreme pa se poslaže voće pa malo šlaga,
    10.
    pa opet kora, pa krema pa voće pa šlag
    11.
    premazati i cijeli kolač ostatkom šlaga.



Izvor: coolinarika.com
Floating Vertical Bar With Share Buttons widget by techiterian