Open top menu
srijeda, 3. rujna 2014.





Sastojci:

Kora:
70g brasna, 4 jaja, 100g maslaca, 100g secera, 130g otopljene cokolade, kasika kakaa,  2dl slatke pavlake i na vrh noza soli, vanilin secer, kasicica praska za pecivo.



Fil:
400g nutelle, 500g mascarponea ( ja sam ga zamenila Kremsi krem maslacem, i u tom slucaju se mora dodati secer u prahu, zbog male kolicine soli), 250g krupno mlevenih lesnika, 100g seckanih napolitanki od lesnika.

Priprema:


Umutiti maslac, secer, zumanca,pa dodati cokoladu, kakao, vanilin secer,

brasno, pzp, na vrh kasicice soli i slatku pavlaku (neumucenu). Dodati polako umucena belanca, a zatim izliti u pleh oblozen pleh papirom i peci 15-20 minuta na 200 stepeni. Ako je pravougaoni pleh, mozete iseci na 3 trake, pa posle filovati kao reformu ili moze okrugli dimenzija 26-28cm, gde cete samo dodati sav fil na tu jednu koru. Ja sam sekla trake, pleh mi je dimenzija 30x40cm.  


Sjediniti kremsi sa secerom u prahu (ja sam duplirala meru, pa sam na kg kremsija dodala 250 secera u prahu. dodati nutelu, lesnike, napolitanke, sve dobro promesati i filovati kore. Moze se premazati filom gore, ima ga

dovoljno, ili napraviti glazuru od cokolade, u mom slucaju, i ukrasiti celim lesnicima.

Malo je reci koliko je torta ukusna, svi smo odusevljeni. Najcokoladnija cokoladna! 


(ana.rs)
Floating Vertical Bar With Share Buttons widget by techiterian