Open top menu
četvrtak, 26. veljače 2015.

Ako je neko od vas imao prilike da poseti Tursku onda je verovatno probao ove hrskave pitice. Moram da napomenem, da ne bude zabune, original recept za cigaret burek je sirom. Znam da se kod nas burekom zove isključivo pita sa mesom, međutim Turci ove pite sa sirom zovu burek, i to CIGARET BUREK :). Brzo se spremaju, izuzetno su ukusne, a i ne treba vam puno materijala za njihovu pripremu. U originalu se stavlja peršun ali sam ja, u nedostatku istog, stavila zeleni deo praziluka i to mi se baš svidelo :). Takođe, cigaret burek se ne peče već se prži u dubokom ulju a veličina je tolika da je možete smazati iz dva zalogaja. Mada, ja sam pravila i veće kada me mrzelo da seckam kore :D. Imam jednu staru fotografiju i imam sveže današnje. Ove današnje su malo hrskavije i negde su reš jer je praziluk malo virio :D. Ako ne zante šta za večeru, ili jednostavno želite da probate nešto novo i ukusno, toplo preporučujem da izdvojite 15 minuta vremena jer ćete biti oduševljeni :).




SASTOJCI :
25o gr kora za pitu,
3oo gr sira,
1 jaje,


 peršun ili zeleni deo praziluka,
so po ukusu,
ulje za prženje.

PRIPREMA :



Kore za pitu isecite uzduž u trougao pa to uradite još tri puta sa svih strana da bi dobili 8 trouglića.
Sir pomešajte sa jajetom, dodajte seckani peršun ili praziluk i posolite po ukusu.
Na donji deo trouglića stavite po kafenu kašičicu fila, ne više da bi pitice bile hrskave kao original, i uvijajte kao kiflice. Ćoškove umočite u ulje da bi se zalepili.

U dubokom zagrejanom ulju pržite cigaret burek sa svih sttrana par minuta. Najbolje je da za prevrtanje koristite hvataljku za meso.
Vadite pitice na ubrus ili salvete da upiju višak masnoće.
Za nekoliko minuta možete navaliti na njih :D.
Prijatno!


http://milicinakuhinja.blogspot.com/

Floating Vertical Bar With Share Buttons widget by techiterian