Open top menu
četvrtak, 5. veljače 2015.




Jos jedan u nizu sokova na coolinarci. Ovaj je drugaciji od svih sto sam probala do sada i najpriblizniji je onom kupovnom ali mnogo zdraviji :)







Sastojci



 2 narandze
 1 limun
 200gr mrkve
 500gr secera
  1l + 4l vode
 1/2 limuntusa (5grama)                        
Priprema

Težina:
Jednostavno

1
Dan pre nego sto napravite sok potopite u slanoj vodi narandze i limun da odstoje preko noci.
U serpu staviti 1l vode i iseckano voce,mrkve i secer :) Kuvati od pola sata do 1h,sve zavisi koliko ste debelo seckali mrkve i narandze.

Skloniti sa vatre i ostaviti da se doro ohladi.
podeliti na dva dela i izblendirati.Ako naidjete na kosticu izacite.
Staviti u vecu ciniju ili lonac i dodati 4l vode i pola limuntusa.
Promesati i procediti kroz guscu cednjacu i uzivati.
Ja sam umesto secera stavila med i meni je totalno ok jer ja pijem i kafu i caj i limunadu bez secera.
Ko voli sladje morace da stavi secer :)


Stavite u boce i cuvajte u frizu ili pasterizujte :)
Posluživanje
Recept je u potpunosti uzet sa bloga Happiness is Homemade :)
Toliko je dobar da moram da ga reklamiram :)
 Sok je odlicaj uz omiljen mafin ili vasu prvu jutarnju kafu ili osvezavajuce popodne :)                                        
Coolinarika.com
Floating Vertical Bar With Share Buttons widget by techiterian