Open top menu
subota, 5. travnja 2014.

Nešto na brzinu !



Sastojci
Kora
 200 g secera
  1 vrecica vanila secera  
335 g maslaca sobne temperature  
2 jajeta  
kora jednog limuna  
3 kasike jogurta
  700 g brasna  
1 vrecica praska za pecivo  
1/4 male kasikesoli

Nadjev
 450 g pekmeza(ja sam koristila od jagoda,a inace koristim od smokava)  
50 g krupno mljevenih oraha

Priprema:
1
Za koru dobro umutiti maslac,secer i vanilu.Zatim dodati jaja,umutiti,pa dodati jogurt i ribanu koru od limuna i miksati dok se ne sjedini..
Dodati  brasno pomijesano sa praskom za pecivo i soli.
Lagano miksati dok se ne sjedini i dobije mekano tijesto.
2
Podijeliti tijesto na dva dijela i jedan dio rastanjiti rukama u tepsiji velicine 40x26 cm.Drugi dio ostaviti na stranu.

Preko tijesta premazati pekmez i posuti orasima(moze i bez oraha).
Zatim drugi dio tijesta razviti izmedju dvije plasticne folije pa sa folijom prebaciti preko fila.Rukama lagano pritisnite tijesto da se sastavi sa filom.Orginalno se gornje tijesto izbocka viljuskom,ali a sam napravila unakrsne sare sa tockicem za rezanje tijesta.
Peci na 185 stepeni 40 minuta ili dok lijepo ne porumeni,ovisno od pecnice.
Ohladjen kolac se moze posuti secerom u prahu ,a i ne mora.Ja ga nisam posipala jer mi je pekmez koi sam koristila bio dosta sladak.
Izvor: http://www.coolinarika.com/
Floating Vertical Bar With Share Buttons widget by techiterian