Open top menu
petak, 11. srpnja 2014.


Pre neki dan sam postavila jednu brzu i laganu torticu koja se pravi sa sladoledom iz kesice. Ideju sam dobila kada sam pravila taj sladoled jer mi se dopalo kako je kremast dok se ne zaledi. Ovog puta sam pravila sa sladoledom od banane sa čokoladom i svežim bananama. Izuzetno brzo se sprema i prava je letnja lagana poslastica.
SASTOJCI :

2 kesice sladoleda od banane sa čokoladom,
4oo ml mleka,
2 kesice želatina,
8 kašika hladne vode,
1oo do 15o gr petit beurre keksa,
2oo ml soka od ananasa,
4 banane,
šlag za dekoraciju.



PRIPREMA :
Umutiti sladoled sa mlekom. Želatin potopiti u hladnu vodu i ostaviti da odstoji dok mutitte sladoled. Rastopite želatin pa pomešajte sa sladoledom. Pola keksa potapajte u sok od ananasa pa poređajte na dno tacne za tortu obloženu kalupom. Preko stavite sladoled. Banane iseckajte i ubacite u fil. Preko poređajte ostatak keksa umakanog u sok. Stavite tortu da se hladi a pre služenja možete i da je stavite u zamrzivač :D. Dekorišite je šlagom i poslužite :).
Prijatno!



Izvor : http://milicinakuhinja.blogspot.gr/
Floating Vertical Bar With Share Buttons widget by techiterian