Open top menu
petak, 22. kolovoza 2014.

Napravljena po mojoj klasičnoj mađarici s nekim dopunama koje su potrebne, došla sam do recepta ove dvobojne ljepotice.





Sastojci

     300g brašno (tip 400)
     1/2 žličice prašak za pecivo
     100g šećer
     100g margarin
     2 žlice vrhnja (oko 100g)
     1 jaje
    još jednom sve jednako samo zamjeniti 30g brašna za kakao
   
Fil:
     200g šećer
     70g brašno (tip 400)
     500ml mlijeko
     150g margarin
     3 žlice kakao.
   
Fil 2
     500ml mlijeko
     60g brašno (tip 400)
     20g gustin
     100g šećer
     100g bijela čokolada
     100g margarin
   
Glazura
     200g čokolada
     100g margarina
     malo ulja




Priprema


    1.
    kore:
    izmješaj brašno, prašak za pecivo i margarin (ja to napravim u multipraktiku) da se dobro razradi, a zatim dodaj ostale sastojke i umijesi glatko tijesto. ostavi na hladnom stajati oko 1h umotano u prozirnu foliju. ja sam zamjesila tijesto naveče, a onda sam sutra ujutro valjala kore.
    2.
    tijesto obavezno premjesiti i podijeliti na 4 jednaka dijela. ja ih izvažem. tako napraviti s obadvije smjese. ja sam ih razvaljala na lim dimenzije 30x40 i peći 10 minuta na 160 na vrućem zraku ili prilagodite svojoj pećnici kako to inače radite.
    3.
    fil 1
    istopite šećer u karamel i zalijte s dijelom mlijeka i ostavite da se karamel istopi. dio mlijeka izradite s brašnom i sipajte u otopiti karamel. kakao dodam kada fil skuham i umješam ga u vruće. u malo prohlađenu kremu umješajte margarin i krema je spremna. ne čekajte da se ohladi, jer se neće dati mazati na kore.
    4.
    fil 2
    stavite mlijeko da zakuha te u njega izlijte dio koji ste razmutili (dio mlijeka šećer brašno i gustin). kada fil skuhate i maknete s izvora topline umješajte bijelu čokoladu, a zatim i margarin.
    sada kada ste napravili oba fila bacite se na filovanje. na tamne kore tamna krema tanko razmazana dugim nožem, pa tako svijetla i tako dok ne premažete svih 8 kora. zadnju kremu prekrijte prozirnom folijom i na mađaricu stavite nešto teško da se sljube kore i filovi.
 
glazura

    otopite čokoladu i margarin (ja to radim u mikrovalnoj) vi napravite kao inače radite dobro izradim i na kraju dodam još malo ulja.



Izvor: www.coolinarika.com
Floating Vertical Bar With Share Buttons widget by techiterian