Open top menu
petak, 22. kolovoza 2014.

Torta koja se brzo pravi. Za sve ljubitelje puslica...i cokolade. Slatka. Ubitacna. Moja cerka je luda za puslicama. Danas joj je rodjendan i hoce puslice da joj pravim. Reko' kud puslice za rodjendan....nema smisla. Onda se naravno setim ove torte koju duuuugo nisam pravila. Bio je to pun pogodak.





Sastojci

1) 2 vece kese gotovih puslica (meni su bile potrebne 4 kese posto je pakovanje manje)
2) 8 zumanaca
3) 250 gr prah secera
4) 250 gr putera (ili margarina)
5) 250 gr cokolade za kuvanje
6) 3 belanca
7) 50 gr kristal secera
8) Slag (ja sam imala 100 gr)





Priprema
1.
Umutiti penasto zumanca sa secerom u prahu pa skuvati na pari. Kuvati desetak minuta. Dodati rastopljenu cokoladu.
2.
Ohladiti zumanca sa cokoladom pa im dodati razmeksali margarin. Dobro umutiti.
3
Umutiti cvrst sneg od belanaca i kristal secera pa lagano umesati u predhodnu smesu. I...to je gotov fil.
4.
Na usku tacnu za rolat naneti veoma tanak sloj fila da bi se puslice zalepile. Slagati puslice. Ne sasvim do kraja. Ostaviti malo salobodnog prostora sa svake strane. Ja sam imala 4 puslice u jednom redu a po duzini tacne ne znam tacno koliko ih je bilo. To sve zavisi od velicine puslica. 
5.
Preko puslica ide sloj fila. Zatim opet puslice pa fil i tako tri puta. Ako fil ne stoji cvrsto moze se posle svakog nanosa fila torta malo ubaciti u zamrzivac.
6.
Celu tortu premazati filom i na kraju ukrasiti slagom po zelji.



Izvor: www.coolinarika.com


Floating Vertical Bar With Share Buttons widget by techiterian