Open top menu
utorak, 14. listopada 2014.


Kao što je  poznato,za  rolne su potrebni kalupi koji se obično kupuju u limarskim radnjama,u ovom mom slučaju vazi ono''snađi se kako znaš i umiješ''  mene je poslužila unutrašnjost od pek papira i alu folija,koje sam ne znam ni ja iz kog razloga skupljala.presjekla ih na pola,obložila alu.folijom i eto meni kalupa.. da se vratimo ipak mi na recept.

POTREBNO JE:

Za tijesto:
    300 ml mlijeka,
    1 kockica kvasca(20gr),
    2 jaja,
    1 kasika šecera,
    100 ml ulja,
    500 g brašna,
    180 g margarina,
    300 grama mesnate slanine ili pršute tanko rezane


Za fil:

    200g feta sira,
    100 gr sitnog sira,
    100gr kisele pavlake,
    20 gr tucane ljute paprike,
    2 čena bijelog luka,
    veza svježeg peršuna,so i biber po ukusu.





PRIPREMA:

U mlako mlijeko dodati kvasac, 1 kašiku šećera i miješamo dok se kvasac ne rastopi.
U sud dodamo braŠno, jaja, ulje, so pa mlijekom umijesimo tijesto.
Namažemo ga uljem i ostavimo da naraste.
Naraslo tijesto premijesimo na radnoj površini a zatim od tijesta, oklagijom, razvučemo koru.
Koru namažemo polovinom pripremljenog margarina i presavijemo dva puta po dužini.
Dobijenu lentu presavijemo 3 puta(popreko).
Savijeno tijesto, oklagijom, ponovo razvučemo u koru, namažemo preostalim margarinom i ponovo savijemo na isti način.
Zatim ponovo od savijenog tijesta razvučemo koru.
Sijecemo lente širine 3 cm.
Sada po dužini spojiti po traku tijesta i pršute ili slanine tako da  u mom slučaju slanina prekrije pola tijesta (po dužini).
Tako pripremljene trake uviti oko forme i redati ih na pleh.
Ja sam ih premazala i jednim žumancetom radi ljepše boje,mada i ne mora.
Peci u zagrejanoj pećnici na 200C, oko 20 minuta.
Zatim ih izvaditi i pustite ih da se ohlade.
Za  fil pomiješati navedene sastojke i uz pomoć šprica napuniti rolne.




Izvor: domaci-recepti.blogspot.com
Floating Vertical Bar With Share Buttons widget by techiterian