Open top menu
nedjelja, 8. ožujka 2015.



Znate već da se u našem narodu kaže “Jedna je majka”. Ipak, svi mi često smetnemo s uma koliko su mame važne za to što smo uopšte živi, ali i to koliko čine za nas. Zato, evo prilike da se iskupimo

Tokom života, odnos koji imamo s našim mamama se menja. Kad smo mali, u potpunosti zavisimo od njih. U tinejdž dobu, suprotstavljamo se svemu što nam kaže. Potom, odlazimo iz njenog gnezda i sami postajemo roditelji…

Ali, tek tad shvatimo koliko su naše mame uradile za nas. Koliko odricanja su prošle da bi nam nas nahranile ili obukle, a bilo je tu i nebrojeno muka, patnji i neprospavanih noći kad se razbolimo, kad vide da pravimo nepopravljive greške, kad osete da smo izgubljeni u ovom svetu…

Zato, barem danas kad je Dan žena, trebalo bi svi da se zahvalimo svojim mamama za sve što su nam dale! Jer, istina je: SAMO JE JEDNA MAJKA.

Evo liste od 50 stvari kojih se nikad nismo setili da im kažemo, a trebalo je:



Hvala ti što si me rodila.
Hvala ti što si mi menjala (i prala) pelene.

Hvala ti što si uvek pronalazila moje izgubljene stvari.
Hvala ti za svaku noć koju si probdela bezuspešno me uspavljujući.

Hvala ti što mi nikad nisi dozvolila da zaboravim da ostvarim svoje snove.
Hvala ti za svaki put kad si mi obrisala nos, guzu ili suze.

Hvala ti za svaku pertlu koju si mi vezala


Hvala ti za svaki oprani sud i komad veša.

Hvala ti što si me naučila da budem ljudsko biće.

Hvala ti što si me vodala na sportove, časove, hobije…

Hvala ti što si mi praštala sve te silne greške.

Hvala ti što si je uvek bilo kolača za mene i moje drugare.

Hvala ti što si bila na avim mojim priredbama, takmičenjima, utakmicama…



Hvala ti što si se brinula za mene svaki božiji dan.

Hvala ti što si mi pomagala s domaćim

Hvala ti na svakom savetu koji si mi dala nakon što si me satima slušala kako kukam.

Hvala ti za svako pravilo, zabranu ili kaznu.

Hvala ti za svako “ne”, ma koliko ti je bilo teško da se izboriš sa mnom.

Hvala ti za pretrpljenu sramotu kad bi u javnosti došlo do mog cičanja i vrištanja.

Hvala ti za svaku laž u kojoj si me uhvatila, jer si me naučila poštenju.

Hvala ti što si me tešila i govorila da će sve biti u redu.

Hvala ti što si mi davala osećaj da vredim.

Hvala ti što me se nikad nisi odrekla, uprkos tome što si ponekad htela da poludiš od mog ponašanja.

Hvala ti što si me štitila.

Hvala ti što si me razumela bez ijedne reči.

Hvala ti što si uvek znala šta je najbolje za mene.

Hvala ti što si mi dala šansu da postanem ono što sam.

Hvala ti za svaku grdnju kad bih pogrešio/la.

Hvala ti za svaku pohvalu.

Hvala ti što si me trpela.

Hvala ti na nepresušnoj inspiraciji.

vala ti na tome što si me svojim praštanjem naučila da i ja praštam drugima.

Hvala ti što si me naučila da poštujem druge.

Hvala ti na tome što si mi usadila porodične vrednosti.

Hvala ti što si mi objasnila da je lepota dolazi iznutra.


Hvala ti što si me naučila da pružam i dajem.

Hvala ti za svaki zagrljaj, za svaki poljubac.

Hvala ti za svaki izazov koji si stavila pred mene.

Hvala ti na tome što si bila ne samo majka, već i najbolja prijateljica, doktor, učitelj, sestra, mentor…

Hvala ti za svaku žrtvu koju si podnela zbog mene i svako odricanje.

Hvala ti za svaki kuvani obrok. Da, čak i za onaj grašak!

Hvala ti što si se uvek brinula o mojoj sreći.


Hvala ti što si me puštala da isprobam razne stvari, čak i one koje mi ne leže.

Hvala ti što si prećutala tati neke moje nepodobštine.

Hvala ti što me voliš više nego samu sebe.

Hvala ti što si simbol ljubavi, veličine, poniznosti, dobrote i nesebičnosti.

Hvala ti za tvoje vreme, trud i bezuslovnu ljubav.

Hvala ti što si radila ko mrav.

Hvala ti za sve što za mene radiš i dan-danas, ne očekujući ništa zauzvrat.

Hvala ti što si baš takva kakva jesi, roditelj kakav se nadam da ću jednog dana i ja biti.

Draga mama, HVALA TI ZA SVE!
Floating Vertical Bar With Share Buttons widget by techiterian