Open top menu
srijeda, 4. ožujka 2015.

Ponekad nam radeći slastice ostanu bjelanci. Evo kako sam ja iskoristila tri bjelanca



Sastojci

     1 bjelanjak
     7 dag kristal šećera
     prstohvat soli



Priprema

Vrijeme pripreme:
    90 min

    1 puslice /slika/149112/
    Ja sam radila dvije tepsije puslica od 3 bjelanca i 20 dag šećera.
    2
    U bjelanjke se stavi prstohvat soli, miksa se postepeno do največe brzine pa se u njih sipa šećer i miksa duuuugo sve dok se šećer ne otopi. Smjesa mora biti gusta, čvrsta i ljepljiva :). Ja sam miksala 25 minuta. Od te smjese se špricom rade puslice koje sušimo na 100 st.C cca sat vremena.

Posluživanje


Vjerujem da svi znate, ali ipak ću napomenuti da posuda u kojoj se miksaju bjelanjci uvijek mora biti dobro oprana, tj. bez mogućih tragova masnoće jer se bjelanjci onda nebi mogli istući u čvrsti snijeg.

Floating Vertical Bar With Share Buttons widget by techiterian