Open top menu
ponedjeljak, 28. srpnja 2014.



Sastojci

    Kolači
     petit buere kaksi 21 kom. je meni u protvan stalo(tepsiju)
     2 vrećice Dolcela pudinga od vanilije
     1l mlijeka
     1 vrećica Dolcela vanil šećera ili vanil šećer burbon
     cca 1kg banana
     8 žlica šećera(za puding)
     1/2 soka od limuna
     500ml slatkog vrhnja
     1 vrećica Dolcela kremfixa



Priprema

    1.
    U protvan(tepsiju)za podlogu složitekekse
    2.
    Zatim lijepo na keksiće gusto posložite “banane”: koje sam ja poškropil sa sokom od pol limuna
    3.
    U mlijeko koje sam zakuhal stavio sam jednu vrečicu vanilin šećera burbon i zakuhal puding po uputstvima na vrečici…
    4.
    vrući puding sam prelijal preko keksi i banani i ostavil da se ohladi.
    5.
    Kada se ohladilo izmiksao sam slatko vrhnje u koje sam dodao jedan kremfix i sve to premazao po kolaču.
    6.
    Ja sam ukrasio kolač s naribanom čokoladom i dobro ga ohladil.




Izvor: www.coolinarika.com

Floating Vertical Bar With Share Buttons widget by techiterian