Open top menu
srijeda, 22. listopada 2014.

Puslicama sam dodala ovaj epitet "magicne", jer izazivaju magiju u mojoj kuci kada ih napravim. Samo sto ih spustim na stol, one jednostavno nestanu. Pa zar nisu magicne ? :)


Sastojci

  • SMJESA

  •  3 kom bjelanaca
  •  oko 200-250gr secera
  •  na vrh noza soli



Priprema


  1. Bjelanca stavimo u dublji sud i dodamo im na vrh noza malo soli. Pocnemo mutiti mikserom.

  2. Nakon 1-2min miksanja, dodamo secer i nastavimo mutiti.

  3. Sad je do vas. Ako zelite da vam puslice ispadnu sto bolje, trebate ih mutiti “dok se ne unesvjestite” :). Naravno, ovo je sala, ali istina je da sto vise mutite, one ispadnu bolje.

  4. Ja sam miksala oko 10-12min, ali preporucujem bar jos 5min. Nije na odmet.

  5. Kad smjesa bude skroz cvrsta, prebaciti je u spricu i praviti puslice. Ja u tepsiju stavim papir za pecenje, jer je tako bolje.

  6. Rernu upaliti na 100-110 stepeni i susiti puslice oko 2h. Ja sam ih susila 2h i 15min. i bile su…odlicne :)


Izvor: coolinarika.com
Floating Vertical Bar With Share Buttons widget by techiterian